Fitness sport voor fitte dames

Om fit, slank en sexy te blijven, hebben vrouwen ook speciale oefeningen nodig. Verstevigingsroutines helpen die slappe spieren te verstevigen en die overtollige vetten te verliezen. Ben jij een van deze vrouwen die naar die fluit-aasfiguur had gestreefd? Als dat zo is, dan moet je deze speciale oefeningen doen voor vrouwen. Hieronder volgen de routines die u kunnen helpen uw droom te verwezenlijken om een echte fitgirl te worden

Loopband

Dit is goed voor het verstevigen van de benen en de kuiten. Vrouwen kunnen deze uitvoeren als ze de loopband hebben. Joggen, wandelen en fietsen zijn goede beenverstevigende oefeningen voor vrouwen die geen loopband hebben.

Alternatieve dubbell curl

Het verbetert de spierspanning van de armen en biceps. Je moet de oefening langzaam doen en een goede houding aannemen. Door de halter afwisselend met uw linker- en rechterhand op te tillen, ontwikkelt u de spierspanning van uw armspieren. Dit is slechts een voorbeeld van de verschillende armroutines. Je hebt ook barbell-biceps oefeningen en dergelijke.

Opdrukken

Je zou deze kunnen doen om de spieren van de buik, borst, armen en benen te versterken. Houd een rechte rug tijdens het uitvoeren van deze oefening. Duw tegen de vloer en til je lichaam op met je armen stevig op de grond. Andere voorbeelden van push-ups zijn de push-ups met stabiliteitsbal, push-ups met helling en daling.

fitgirl
Met behulp van deze oefeningen word jij een echte fitgirl

Dijen oefeningen

Je kunt gewichten gebruiken om spieren in de heupen en dijen te versterken. U kunt dit doen door plat tegen een muur te gaan staan ​​en dan langzaam naar beneden te glijden terwijl u een been omhoog tilt tot u een zittende positie bereikt. Keer langzaam terug naar de oorspronkelijke houding. Houd je rug de hele oefening plat tegen de muur.

Voer deze oefeningen minimaal 10 keer per dag uit en verhoog het aantal langzaam. Stop als je pijn ervaart. Behalve een beetje spierpijn, mag je als beginner na de oefening geen intense pijn voelen. Train regelmatig en toon uw spieren om die overtollige vetten en slappe aanhangsels te verwijderen. Binnenkort sport je dat perfecte lichaam door deze oefeningen voor vrouwen te doen. Meer fruit en groenten eten, alcohol en koffie vermijden en veel water drinken, zal een ideaal programma zijn voor een gezond persoon.

Veel sporten voorkomt ook allerlei medische ingrepen. Is het toch te laat, kijk dan eens Ivy Clinics.

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.